Mina relationer till tid

7 Mar

Min tid är matematisk. Jag kan beräkna och omvandla.
klockan

Min tid flyger iväg men det finns bara ett visst antal.
time flies

Tiden ger mig order. Tiden säger när det är dags.
write now

Min tid kan kännas skruvad och kan vara svår att få grepp om.
hämta

Det händer att jag hamnar snett i tid.
images (1)

Tiden kan få mig i onda spiraler.
Infinity-Time

Jag har en stark vilja att styra min egen tid. Ibland vill jag styra för mycket.
on-time-wall-clock_2

Men så inser jag att nuet är det enda vi kan styra! 🙂
who-cares

Kommentera

