Om en häst…

29 Nov

Kanske har du redan hajat till.
Ska jag blogga om en häst? Jag som knappt aldrig ens suttit på en.
Jag ska blogga ändå.

Det fanns en häst som betytt mycket.
Det fanns en häst som gjorde stor stor skillnad.
Han hette Latte och han gjorde skillnad för min dotter.

Min Moa har i sitt liv brutit armen tre gånger varav två vid hästhoppning.
Det satte sina spår i försiktighet ända tills hon började rida Latte.
Latte fick Moa trygg.
Latte fick henne att våga och att utvecklas.

Idag är Latte min stora förebild!
RIP

Kommentera

