Feel good

23 Nov

Nä, nu får det vara slut på upprörda känslor!

Idag är det fredag.
Idag finns det bara möjligheter.

Ord som gör mig glad är:
”Du är klok”
”Vad du kan”
”Tack för att du är du”

När jag får bekräftelse både för den jag är, för mina handlingar och för mina ord.
När ni ger mig bekräftelse, svar, gensvar, omtanke och respekt.

Jag behöver det ibland.
Jag behöver det idag.

Vad behöver du idag?

4 svar to “Feel good”

  1. Sanna november 23, 2012 den 6:55 e m #

    Tack för att du är du. Du är verkligen fantastisk på så många sätt!

    • cinaungh november 24, 2012 den 10:34 f m #

      Tack kära Sanna! DU är fantastisk! ❤

  2. Anna november 23, 2012 den 7:18 e m #

    Du är så himla grym Cina. Alltid. Jag tycker väldigt mycket om dig ❤

    • cinaungh november 24, 2012 den 10:36 f m #

      Tack Anna😄DU är gryyyyym! ❤ Gillar dig som bare den…

Kommentera

