Energipåfyllning

13 Okt

Jag har med åren insett att människor påverkar min energi på olika sätt. I mötet kan jag antingen bli energidränerad eller energipåfylld. När jag tänker så känner jag stor tacksamhet över alla möten och alla människor omkring mig. Jag får så mycket energi från er. Att få dela glädje, kreativitet och tankar ger mig massor….

Idag har varit en påfyllningsdag. Under ett dop för en ljuvlig lite krabat som minsann inte alls ville blöta huvudet fick  jag tid med min släkt och möjlighet att dela både tankar och diskutera dilemman. Jag hade också förmånen att få sitta med min farmor och utvärdera hennes liv. Det är stort. Tacksam…

När vi kom hem för en stund sedan hängde två rykande färska limpor, på dörren, från en fin människa som ger mycket energi.

Vad fyller på dina energiförråd?

 

 

 

 

2 svar to “Energipåfyllning”

  1. Anna oktober 13, 2012 den 6:49 e m #

    att få träffa dig, att få vara själv ibland, att se och uppleva välvilja, att få kärlek, att vilja ge kärlek, när det är städat hemma 🙂 och rätt så mycket annat också iofs. KRAM!

    • cinaungh oktober 13, 2012 den 7:49 e m #

      ..och du ger mig energi! Så snart behöver jag lite Anna-tankning. 😀 Håller med om allt du skriver.Till och med det där om städning även om jag anser att det är lika mycket en energisugare.KRAAAM på din min energipåfyllare!

Kommentera

